Založte si snadno e-shop pro svoji kapelu
Chcete se plně soustředit na hudbu, ale neradi byste podcenili péči o ...
Při chystání prvního koncertu vás určitě napadla spousta otázek. Třeba jak dlouho dopředu začít akci plánovat? Na jednu stranu byste neměli čekat na poslední chvíli, aby si vaši posluchači stihli udělat na koncert čas, na druhou byste zase neměli plánovat vystoupení zbytečně v předstihu. Kdo si bude pamatovat, že se přihlásil na koncert, který se uskuteční za půl roku? Ideální jsou tři týdny nebo měsíc.
Pokud chcete, aby přišlo co nejvíc lidí a o akci se mluvilo, neměli byste se ale spokojit jen s tím, že založíte tři týdny dopředu událost a basta. Zkuste ji každých pár dní něčím oživit. Třeba přidat video kapely, která na koncertě vystoupí, diskutujte s návštěvníky, ptejte se jich a nalákejte je klidně na speciální hosty, které odhalíte až pár dní před koncertem. Pochopitelně si dejte záležet, aby pak byli opravdu speciální.
A nespoléhejte na počet lidí, kteří přislíbili účast. V praxi platí, že jich většinou přijde tak polovina. Přitom ale počet návštěvníků na sociální síti nepodceňujte. Čím více se jich přihlásí, tím větší zájem bude akce vzbuzovat.
Při zakládání událost se soustřeďte i na správné nastavení všech informací o akci. Pokud je možné koupit vstupenky online, určitě k pozvánce připojte příslušný odkaz. Pečlivě vyplňte začátek akce, její konec a rozepište podrobnosti o časovém harmonogramu. Pokud to ve skutečnosti dopadne vinou tisíce klasických náhod (rozbila se nám dodávka, vraceli jsme se pro nástroje, zastavili nás policajti a objevili v autě drogy…) úplně jinak, už není tak důležité. Zásadní je, aby měl každý, kdo zvažuje, že přijde, základní představu o tom, jak bude akce probíhat.
Zkontrolujte si také, že každá z kapel, která na akci vystoupí, promuje ten samý koncert. Občas se totiž stává, že kapely vytvoří nezávisle na sobě několik událostí. Je s tím pak více práce, starostí, k akci se zdánlivě připojí méně lidí a také se může stát, že na každé z událostí budou trochu jiné informace.
Až budete mít pozvánku připravenou a budete ji rozesílat vašim odběratelům, kamarádům a dalším lidem, kterým by se mohl koncert líbit, vyberte si správný čas. V úterý ve dvě ráno to není úplně ideální. Obecně platí, že dobrý čas na rozesílání pozvánek je třeba v neděli odpoledne nebo večer, kdy doma všichni lelkují u počítačů, nebo pak přes týden dopoledne či kolem oběda – to zase popíjejí kafe a lelkují u počítačů v práci.
Chcete se plně soustředit na hudbu, ale neradi byste podcenili péči o ...
Je to tak pokaždé. Vždy před koncem roku je Váš zájem o naše služby obecně obrovský a nám to dělá velkou radost.
Bohužel naše kapacity na linkách, tiskových strojích, lepičkách a v kompletaci nejsou neomezené.
Protože chceme udržet kontinuální výrobu bez zbytečných zádrhelů, musíme drobně protáhnout dodací termíny na všechny kartonové obaly: digipacky, digifily, digisleeve a kartonové obálky a také na výrobu gramodesek
Jde řádově o dny (2 – 3 dnů) u kartonových obalů a o týdny (1 - 2 týdny) u výroby gramodesek. Toto platí až do odvolání.
Děkujeme za pochopení, Vaši trpělivost a shovívavost.