Založte si snadno e-shop pro svoji kapelu
Chcete se plně soustředit na hudbu, ale neradi byste podcenili péči o ...
Ten, kdo hledá, v něm nalezne veškeré základní informace o interpretovi – ať už jsou to fotografie, data nejbližších koncertů, odkazy na webové stránky a sociální sítě nebo výpis z jeho diskografie.
Bohužel není možné sednout k počítači a sestavit si vlastní diagram na míru. Google se sám rozhodne, zda a v jaké podobě vám ho sestaví. Využívá k tomu vlastní vyhledávací metody a konečnou podobu diagramu určuje podle toho, jaké informace si o vás najde s jistotou, že jsou skutečně platné. Stejně tak je to se samotným rozhodnutím, zda vám vůbec diagram vytvoří. Jen těžko to ovlivníte jinak, než že budete hrát a šířit svou tvorbu do světa. Čím známější budete, tím větší šanci máte.
Není se ale třeba obávat, že musíte dosáhnout věhlasu Stinga, Michaela Jacksona nebo Beyoncé, abyste si své místo ve vyhledávači zasloužili. Diagram naleznete i u regionálních bigbítových kapel, takže pokud to myslíte s muzikou vážně, pravidelně hrajete a vydali jste už pár desek, singlů nebo EP, určitě si vás Google brzy všimne.
Jak můžete sami napomoci tomu, aby o vaší hudbě zobrazil vyhledávač co nejvíce informací? První věc, kterou byste měli udělat, je založit si účet na Googlu. Ideální je využít službu Google Brand. Ačkoli slouží primárně k propagaci značek, je to zároveň nejlepší nástroj na propagaci vaší kapely. Jakmile si účet založíte, vyplňte do něj veškeré důležité informace o vaší tvorbě. Nezapomeňte uvést také odkazy na váš web a sociální sítě.
Samotný Google dále pro co nelepší fungování diagramu doporučuje, abyste propojili váš nový účet s webovými stránkami službou Search Console. Jedná se o nástroj, který prověřuje, zda vaše stránky fungují bez problému a nejde třeba o podvod. Pokud běží normálně, vyhodnotí je Search Console pozitivně. Navíc ověří platnost vašich webovek, čímž hned získáte pár plusových bodů pro vaše online promo! K vytvoření diagramu může napomoci také to, pokud nabízíte svou hudbu v hudební knihovně Google Play.
Kromě služeb samotného Googlu vám pomůže také založení vašeho hudebního profilu na dvou online encyklopediích. Konkrétně na Wikipedii a MusicBrainz. První jmenovanou stoprocentně znáte, tu druhou možná ne. Je to rovněž otevřená encyklopedie, ovšem zaměřuje se výhradně na hudbu. Shromažďuje tu informace o interpretech a jejich nahrávkách. Vyplnit informace do všech služeb, o kterých tu píšeme, sice zabere nějaké to víkendové odpoledne navíc, zato se vyplatí. Každý fanoušek si vás dohledá pár rychlými kliky. A to se v dnešní době cení, nemyslíte?
Diagram znalosti na Google skupiny N.W.A.
Chcete se plně soustředit na hudbu, ale neradi byste podcenili péči o ...
Je to tak pokaždé. Vždy před koncem roku je Váš zájem o naše služby obecně obrovský a nám to dělá velkou radost.
Bohužel naše kapacity na linkách, tiskových strojích, lepičkách a v kompletaci nejsou neomezené.
Protože chceme udržet kontinuální výrobu bez zbytečných zádrhelů, musíme drobně protáhnout dodací termíny na všechny kartonové obaly: digipacky, digifily, digisleeve a kartonové obálky a také na výrobu gramodesek
Jde řádově o dny (2 – 3 dnů) u kartonových obalů a o týdny (1 - 2 týdny) u výroby gramodesek. Toto platí až do odvolání.
Děkujeme za pochopení, Vaši trpělivost a shovívavost.