Doplňte svůj merch pro letní festivaly
Jaro je v plném proudu, léto se blíží a pod nebem se rozjíždí první le ...
Cédéčka, trička, čepice, hrnky… Merchandise je vynikající způsob, jak získat peníze na tvorbu další muziky, a ještě udělat radost fanouškům. Kapely ho ale často zbytečně podceňují.
Doba, kdy jste potřebovali k vytvoření trička s logem kapely zkušeného grafika, tiskaře a spoustu zařizování okolo, je už dávno pryč. Dnes je na internetu bezpočet firem, které zařídí všechno za vás. Stačí si jen na e-shopu vybrat barvy, velikosti a nahrát logo vaší kapely či jinou grafiku. Kromě triček vám navíc vyrobí klidně i deštníky, diáře, brašny nebo vám zajistí profesionální potisk lahví. Nenechte proto takovou příležitost ležet ladem a nabídněte vašim posluchačům zajímavé, originální a nápadité předměty. Uvidíte, jak rádi vás pak podpoří.
S merchem u nás umí výtečně pracovat muzikanti z hip hopové scény. Pravidelně připravují speciální trička, mikiny a doplňky v omezeném množství. Když je tak fanoušek koupí, ví, že dostane unikátní designový kousek, který jen tak někdo nemá – a brzy už mít nebude. Rád si za něj proto připlatí a blýskne se s ním na koncertech nebo jinde před ostatními fanoušky.
Naopak pokud nabízíte to samé tričko už tři roky, nikoho to ke koupi dvakrát nepopožene. Zatímco u limitovaných edicí člověk jedná impulzivně a raději neváhá, aby o nabídku nepřišel, v případě pořád toho samého merchandise se naopak do koupě dvakrát nepopožene. Vždyť si ho může koupit i a týden, za měsíc, za rok…
Opravdu věrný fanoušek navíc nechce nic propásnout. Bude ho mrzet, když přijde o povedený koncert a nenechá si ujít ani limitovanou edici vašeho merche. Zvlášť když bude skutečně kvalitní a přesně ve vašem stylu. Tedy ve stylu, který se líbí i vašim příznivcům.
Stejně tak se nabízí možnost zapojit vaše posluchače přímo do výroby merche. Pokud máte početnou základnu příznivců, můžete jim přímo nabídnout, aby poslali vlastní návrhy designů na trička. Pokud jich máte méně, je jistější třeba jen fanouškům umožnit, aby si vybrali mezi několika návrhy ten, který se jim bude líbit nejvíce. V každém případě je to potěší, upoutá a vám zase dá jistotu, že o novou várku merchandise bude skutečně zájem.
Kde merch prodávat? Základ je e-shop propojený s vaší webovou stránkou a sociálními sítěmi. Na výběr jsou různé placené i bezplatné platformy, které vám umožní vytvořit si profesionální a dobře vypadající obchod s merchem. Brzy se můžete těšit na samostatný článek, kde se na ně podíváme blíže a doporučíme vám, kterou z nich zvolit.
Na koncertě pak můžete nalákat fanoušky třeba tričky, doplňky nebo hudebními nosiči, které na webu prostě nekoupí. Kromě toho si zkuste pohrát se zajímavými balíčky. Nabídněte jim třeba slevu na druhou desku nebo tričko a cédéčko za zvýhodněnou cenu. Koncert je také ideální místo pro zjištění, jaký merch si vlastně vaši fandové představují. Bavte se proto s nimi a ptejte se, co by si přáli, aby mohli podpořit vaši kapelu a zároveň si odnést něco, co jim udělá opravdu radost.
Jaro je v plném proudu, léto se blíží a pod nebem se rozjíždí první le ...
Fleška s potiskem vaší kapely je sice tak trochu kuriozita, má ale i p ...
Dnes si budeme povídat s úspěšným písničkářem, bavičem a kreativcem Pa ...
Je to tak pokaždé. Vždy před koncem roku je Váš zájem o naše služby obecně obrovský a nám to dělá velkou radost.
Bohužel naše kapacity na linkách, tiskových strojích, lepičkách a v kompletaci nejsou neomezené.
Protože chceme udržet kontinuální výrobu bez zbytečných zádrhelů, musíme drobně protáhnout dodací termíny na všechny kartonové obaly: digipacky, digifily, digisleeve a kartonové obálky a také na výrobu gramodesek
Jde řádově o dny (2 – 3 dnů) u kartonových obalů a o týdny (1 - 2 týdny) u výroby gramodesek. Toto platí až do odvolání.
Děkujeme za pochopení, Vaši trpělivost a shovívavost.