Jak spočítat finální cenu výroby audio nosičů během pár minut?
Po zkoušce sedíte s kapelou u piva. Máte příjemný pocit, že už jste př ...
Tiskové podklady bez chyb jsou spíše výjimka. Odhalíme vám jednu naši interní statistiku: 95 procent podkladů, které dostaneme, obsahuje zásadní problémy, které je potřeba před tiskem odstranit.
Znovu ověříme, zda jsou v pokladech veškeré náležitosti jako ořezové značky, spadávka, správný barevný model souborů a další nezbytné údaje pro tisk. Bez nich nikdy nedostanete z tiskárny přesně to, co jste si představovali.
Před samotným tiskem ještě znovu zkontroluje data tiskař. Pak doladí podklady do bookletu i na cédéčko tak, aby byly stoprocentně kompatibilní s jazykem tiskařských strojů používajících ofsetovou technologii CtP. Teprve pak jim dáme zelenou a pošleme je k výrobě.
Stejně jako tisk dokumentů kontrolujeme i zvukovou stopu nahrávky, kterou nám pošlete. Předem říkáme, že neodpovídáme za obsah (nemůžeme vědět, co do vaší hudby patří, a co ne). Zato zkontrolujeme veškeré technické náležitosti, jako je zaváděcí stopa, nastavení pauz, CD či ISRC kódy. Postupujeme přesně podle mezinárodně uznávané normy Red Book pro výrobu cédéček.
Pečlivá tvorba obalu je zásadní krok pro trvanlivost nosiče. Zvlášť to platí u digipacků, které jsou při nedbalé výrobě náchylné k poškození.
Přepravce vám přiveze krabici s hotovými cédéčky až domů. Ještě před rozbalením máte jistotu, že booklet nebude naživo vypadat jinak než na vašem počítači, že samotné cédéčko nebude obsahovat zvukové chyby a že bude nosič na pohled i na dotek působit profesionálně. Kvalita výroby bude srovnatelná s cédéčky od velkých hudebních vydavatelství.
Po zkoušce sedíte s kapelou u piva. Máte příjemný pocit, že už jste př ...
Přemýšlíte nad vydáním nového CD? Seznamte se nejprve s možnostmi, kte ...
Dnešní možnosti uložení hudby jsou zdánlivě nekonečné. Spotify, Youtub ...